Subject: FW: Elektriprojekt 24-74 LC1178 Metsvindi tee 1a, Haljala
From: "Anne Vesinurm" <[email-masked]>
To: "Anne Vesinurm" <[email-masked]>
Date: Thu, 10 Oct 2024 16:13:37 +0300

From: Tarmo <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Thursday, October 10, 2024 4:00 PM
To: Arvo Veltri <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Elektriprojekt 24-74 LC1178 Metsvindi tee 1a, Haljala

Tere!

Elektrilevi OÜ tellimusel tegeleme Haljala alevikus Metsvindi tee 1a
elektriautode laadija liitumise projektiga.

Olukord on selline, et liituja ja tema naaber Neste tankla (Metsvindi tee
1) ei saa omavahel kokkuleppele ja Elektrilevi soovib algatada Metsvindi
tee 1 kinnistule sundvalduse seadmist. Et kõik alternatiiv lahendused
oleksid enne läbi käidud, siis ma küsin, kas Transpordiamet on nõus tegema
erandit ja lubama teha lahtist kaevet tee nõlva sisse?

Variant 1

Variant 2

Variant 2 puhul jääb kaevik eramaale ja ma vaatasin kitsenduste kaardilt,
et riigitee kaitsevöönd on ainult tee enda kinnistul.

Lugupidamisega

Tarmo Tiits

Projekteerija

Stromtec OÜ

55699792

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.